DIÀLEG IGUALITARI
Basat en la validesa dels arguments i no en la imposició d'un sector hegemònic.
"Lo important són els arguments, no qui els diu"
Teoría Comunicativa de Habermans
C/ Avinguda Mèxic,3 Palma,07007 971 240 869
Projecte educatiu basat en la inclusió i participació activa de tots els membres de la comunitat. Treballem junts per aconseguir el desenvolupament màxim de les nostres capacitats a través d’un projecte educatiu basat en la inclusió i la participació activa de tots els membres de la comunitat. Treballem junts per aconseguir el desenvolupament màxim de les nostres capacitats a través de l’APRENENTATGE DIALÒGIC.
Basat en la validesa dels arguments i no en la imposició d'un sector hegemònic.
"Lo important són els arguments, no qui els diu"
Teoría Comunicativa de Habermans
Totes les persones tenim CAPACITATS, no dèficits.
Valoració col·lectiva del coneixement Acadèmic, Emocional i Pràctic.
Transformar l'entorn de la persona a través de la participació activa.
"Per promoure l'aprenentatge hem de trasformar el context socio-cultural"
Currículum de la competència per a totes les persones. L'objectiu és
aconseguir el desenvolupament potencial a través de les interaccions.
Teoria ZDP de Vigotsky
El diàleg igualitari i les interaccions dialògiques possibiliten que hi hagi sentit de l'aprenentatge
Els aprenentatges escolars serveixen per entendre el món. La participació de tota la comunitat facilita les transferències.
La solidaritat i l'aprenentatge van de la mà.
Hem d'aconseguir èxit per a tothom. Aprenentatge cooperatiu
La diferència com a problema augmenta el fracàs escolar.
Dret de la persona a ser i viure diferent i també a tenir les mateixes oportunitats de realització
▪ Aconseguir la promoció i titulació de tot l’alumnat de secundària.
▪ Garantir l’adquisició de competències instrumentals i eines organitzatives necessàries per l’èxit de l’alumnat en estudis superiors.
▪ Generalitzar a totes les àrees i contextos, les pràctiques pedagògiques basades en la recerca educativa.
▪ Treballar la prevenció dialògica dels conflictes i la intervenció restaurativa dels mateixos.
▪ Continuar amb la participació, la corresponsabilitat i la implicació de tota la comunitat en la transformació social, educativa i cultural.